ריהוט גן בשונה לריהוט לחללי הבית חייב להיות מותאם לאקלים הים תיכוני השורר בישראל כיוון שהוא ממוקם מחץ לבית. זו הסיבה שיש לבחון כמה וכמה אפשרויות של ריפוד לריהוט גן, כדי שהקנייה תהיה מוצלחת.

בחירה של רהיטי גן מתאימים

בשלב הראשון יש להתמקד בבחירה של חומרי גלם נכונים שיהיו איתנים לאורך זמן. בין האופציות המובילות אפשר למצוא את הרהיטים אשר מיוצרים מאלומיניום איכותי וזאת לאור גמישותו ועמידתו בכל תנאי מזג האוויר.
מעבר לכך יש אופציות יפהפיות של ריהוט גן המיוצר מהחומר ראטן שהוא התאמה מעולה לגינה. אופציה נוספת היא רהיטים מפלסטיק קשיח שישרתו את הלקוחות שנים רבות.

בחירת ריפוד ייחודי לריהוט גן

בשלב השני יש לבחור ריפוד לריהוט גן מתוך ההיצע הגדול של האפשרויות הקיימות. יש כמה נקודות שהן מהותיות בבחירה זו:

  • ריפוד בטיב מעולה אשר מתאים להימצא בקרינה החזקה של השמש כך שהריפוד לא יאבד מצבעו ולא ייקרע עקב החום הכבד.
  • ריפוד שיש בו איכויות יוצאות דופן כמו בד הדוחה כתמים ומים. באפשרות זו גם אם נופל מזון על הריפוד, הוא לא נשאר ולכן הריפוד נראה תמיד חדש.
  • לאור האבק והלכלוך התמידי שקיים מחוץ לבית, רצוי לקנות ריפוד לריהוט גן מבד שהוא כביס. ברוב המקרים מלבישים את הריפוד על המושבים ועל הכריות ובהתאם לצורך מכבסים את כל הכיסויים במכונת הכיסה על פי הוראות היצרן. לאחר הייבוש אפשר שוב להלביש את הכיסויים ולהחזירם למקומם. היתרון הוא שכאשר מדובר בבד שהוא בטיב מעולה, הוא לא מתכווץ בכביסה, צורתו אינה משתנה וגם צבעיו אינם דוהים.

מגוון אפשרויות של ריפוד לריהוט גן

מתוך המבחר הגדול של ריפוד לריהוט גן חשוב לבחור בד איכותי שיעניק תמורה מלאה לכל לקוח. קיימת חשיבות רבה ליצירת סינרגיה בין המראה של פנים הבית לבין המראה החיצוני שלו. זו הסיבה שברוב המקרים מעצב הפנים בוחר גוונים דומים לריהוט הביתי בסלון ולריהוט הגינה.

  1. אפשר לבחור בבד חלק בגוון המתאים כמו שחור, אפור, שמנת, חום וכו'.
  2. אפשר להעדיף בד בעל הדפסים ססגוניים בכמה צבעים.
  3. או לחלופין בד שיש בו פסים דקיקים או עבים, וכך משתנה באופן קיצוני הנראות של ריפוד לריהוט גן.
  4. המגמה היא לרכוש מושבים, כריות ומשענות שהן ביחידה אחת או בשתי יחידות ולהניח אותם על הריהוט כאשר יוצאים לגינה. כך אפשר לאחסן אותם במחסן לאורך רוב ימות השנה ולשמור על המראה שלהם לאורך זמן.
  5. אפשר להזמין ריפוד מבד כותנה ייחודי, קטיפה עבה, לייקרה גמישה ועוד.

הנראות של המרחב עם ריהוט גן מרופד בחצר

בכל משפחה יש העדפה לסוגים אחרים של פריטים בגן. יש כאלו שמעוניינים לרכוש ספות וכמה כורסאות, שולחן נמוך, או לחלופין שולחן אוכל וכמה כיסאות סביבו. לשעות הפנאי תמיד כדאי להוסיף גם ערסל זוגי לגינה שיעניק המון רוגע ושלווה לבני הבית ולאורחים. מי שרוכש ריהוט חיצוני למרפסת, יכול להוסיף גם ערסל למרפסת שישדרג באופן ניכר את חיי היום יום בבית ומחוצה לו.

קנייה של ריהוט גן

רכישה של ריהוט גן היא עסקה שמבצעים אחת לכמה שנים ולא לעיתים קרובות ולכן יש להקדיש לכך חשיבה רבה ולקנות את המוצרים הטובים ביותר. נתון משמעותי בבחירה הוא נושא הריפוד ולכן מומלץ לרכוש פריטי ריהוט שיש בהם ריפודים יוצאי דופן שיהיו עמידים בחורף ובקיץ.

אצלנו בחנות הכל בזול תוכלו למצוא מגוון רחב של רהיטים מעוצבים לבית במחירים הכי משתלמים.