עיצוב חדר הכניסה לבית חשוב כמו עיצוב הבית כולו ובחירת הרהיטים עבורו מחייבת מחשבה ותכנון שכן הוא החלל שרואים מיד כשנכנסים הביתה והוא המשקף את הסגנון של הבית כולו. כמו בעיצוב בית, גם חדרי כניסה יכולים להיות מעוצבים בסגנונות שונים לפי ההעדפה האישית שלכם ובהתאם לסגנון האהוב עליכם שוודאי שולט בשאר חללי הבית, בהתאם לכך יש לבחור רהיטים לחדר כניסה שימשיכו את הקו העיצובי הקיים בבית.

איך לעצב את הריהוט לחדר כניסה?

חללי הבית שלכם כבר מרוהטים כולם בריהוט האהוב עליכם בעיצוב שמאפיין אתכם אבל מה עם הכניסה לבית? לא תרצו להשאיר את החלל הזה ריק. הכניסה לבית היא מעין הקדמה לבית כולו והיא אשר יוצרת את הרושם הראשוני שמקבל מי שנכנס לבית ולכן, בעיצוב חדר כניסה עליכם להכניס רהיטים לחדר כניסה שישמרו על עיצוב מסוגנן ופרקטי כך שהאורחים אשר נכנסים אליכם נהנים מאיזושהי הרמוניה עיצובית.

קונסולות כניסה, ארונות נעליים מעוצבים או ארון עם מקום אשר מיועד למעילים ונעליים יסייעו לכם ליצור סדר כבר בכניסה לבית ויהיו פונקציונאליים ואופנתיים במיוחד. לרוב, רהיטים אלו כוללים מגירות נוחות, מראות אשר מעניקות לחלל מראה גדול יותר ואפשר למצוא בהם גם מקום אחסון לכובעים, מטריות, מפתחות, תיקים וכו' כך שהאורח אשר נכנס אליכם הביתה או אתם עצמכם יכולים מיד למצוא מקום להניח בו את הפריטים האישיים שלכם.

לא חייבים להוציא הון על כל סוגי הריהוט האלו. ניתן למצוא מגוון חנויות של כלי בית המספקות ריהוט איכותי במחיר זול היכולות להתאים לכם מגוון רחב של קונסולות כניסה זולות או ארונות נעליים איכותיים המתאימים לכם בול לתקציב. תוכלו להתרשם מארון נעליים מעוצב במבצע ועוד מגוון רחב של אפשרויות ריהוט לכניסה לבית שמשתלמות במיוחד המתאימות לתקציב שהקצבתם.

סגנונות עיצוב של הרהיטים לחלל הכניסה

העיצוב והסטייל של חלל הכניסה לבית שלכם הוא משהו שרק אתם יכולים לקבוע איך יהיה, אם אתם מעוניינים לעצב אותו בסגנון שונה משאר חללי הבית או להמשיך את אותו הקו העיצובי של הבית כולו. הכניסה לבית היא האזור הראשון שאליו אתם נכנסים בסוף היום שלכם, האזור שבו אתם מקבלים את האורחים שלכם או מחבקים את הילדים שחזרו הביתה, במילים אחרות, זהו אחד החללים החשובים בבית ולכן, כדאי שיהיה כמה שיותר מזמין גם לכם וגם לאורחים. איך תסייעו לחלל שלכם להיות מזמין כזה? אתם יכולים לצבוע את הקיר שלו בצבע בהיר, לתלות תמונות משפחתיות וכמובן, להכניס רהיטים לחדר כניסה שיהיו מזמינים ומיוחדים.

איך לבחור נכון פריטי ריהוט לכניסה לבית?

לרוב, חלל הכניסה לבית הוא קטן ולכן, כדאי לבחור בפריטי ריהוט שהם קטנים יותר שמיועדים לאביזרים שנכנסתם איתם ואתם מעוניינים "להיפטר" מהם מיד עם כניסתכם לבית אבל שלא יהיו זרוקים סתם כך, אלא יהיו מאורגנים באופן מסודר וישמרו על מראה נקי ומסוגנן. הנה כמה מהרהיטים שעשויים להתאים לכם:

  • קונסולות מודרניות
  • שידות
  • מדפים מעוצבים עם מתלים
  • לצד אלו, ובתנאי שיש לכם מקום, אפשר להעמיד כורסה, כיסא או אפילו ספסל מעוצב שיעניק לבית תחושה חמימה ונעימה.

השקיעו בעיצוב חדר הכניסה לבית

אומנם מדובר בשטח קטן של הבית כולו אבל זהו שטח משמעותי שהוא מעין כרטיס כניסה לבית כולו, לעולם הפרטי שלכם. אין זה אומר שעליכם להוציא הרבה כסף בעיצוב של השטח הזה מכיוון שהמגוון הרחב הקיים היום מאפשר לכם לבחור רהיטים זולים לחדר כניסה במחירים אטרקטיביים ובאיכות מצוינת שיתאימו לכם בדיוק למה שאתם מחפשים.

מגוון פריטים זולים לחדר הכניסה ולשאר חללי הבית מחכים לכל מי שמעוניין ליצור לעצמו חלל נעים עם מוצרים מוקפדים המוצעים במבצעים מטורפים, בעלויות נמוכות ובעמידות גבוהה, כמו: מוצרי טקסטיל, שטיחים, מוצרי נוי וריהוט לכל חלל הבית, זוג שידות לילה איכותיות ועוד שפע של מוצרים שהופכים את הבית ליפה יותר ממה שהוא כבר.