מייבש כביסה הוא מוצר חשמלי חשוב ביותר בחיי היום יום ורק מי שרוכש אותו בפעם הראשונה מבין את ההבדל הגדול בין ייבוש כביסה על מתקן חיצוני או מתקן פנימי בתוך הבית, לבין מייבש כביסה שמבצע את פעולת הייבוש תוך פרק זמן קצר יחסית.

בחירה נכונה של מייבש כביסה מקצועי

מוצר חשמלי פופולרי זה רוכשים בדרך כלל אחת לכמה שנים ולכן חשוב לבחון את כל האופציות הקיימות כדי לקנות מייבש כביסה שהוא בטיב מעולה ואפשר יהיה ליהנות מהשימוש בו לאורך שנים רבות.

בשלב הראשון יש להתאים את הנפח של מייבש הכביסה לנפח של מכונת הכביסה הקיימת וזאת כדי שאפשר יהיה לייבש את כל התכולה של הכביסה הרטובה בבת אחת. ברוב הבתים העכשוויים יש מכונת כביסה שהקיבולת המקסימלית שלה היא 7 – 8 ק"ג ולכן גם המייבש אמור להכיל כמות זהה של קילוגרמים.

השלב הבא בקבלת ההחלטה הוא אופן אידוי המים של מייבש הכביסה. בעבר חיברו אליו צינור שרשורי וכך האדים הועברו לחלק החיצוני של הבית. אך זוהי שיטה לא נוחה לטווח הארוך וגם יש לה השלכות כמו העובדה שיונים נצמדו לאזור זה ובנו שם את הקן שלהם לאור החום הנעים שיצא מהמייבש. העדיפות היום היא לרכוש מייבש כביסה בעל מגירה בקדמת המכשיר אשר אליה מתנקזים כל עודפי המים. אלו הם מים מזוקקים ואפשר להשתמש בהם עבור גיהוץ או עבור מילוי ברכב.

קנייה נכונה של מייבש כביסה איכותי

כיוון שיש כמה וכמה מפעלים בין לאומיים מובילים אשר מייצרים מייבשי כביסה, הדרך הנוחה ביותר לקבלת ההחלטה היא להגיע לחנות מוצרי חשמל לבית ולשוחח עם נציג המכירות שיש לו ידע רב והוא מסביר לכל לקוח את ההבדל בין הדגמים השונים. כאשר שומעים את היתרונות ואת החסרונות של כל אחד מהדגמים, הבחירה היא די קלה.

נושא מהותי נוסף הוא כיוון הפתיחה של מייבש הכביסה. יש מייבשי כביסה שמונחים על הרצפה מול מכונת הכביסה, אחרים ממוקמים מעליה ויש גם אופציה של מייבש כביסה ומכונת כביסה שממוקמים זה לצד זה בגובה מעל רהיט ייעודי למטרה זו. כך אין צורך להתכופף ומזמינים מייבש שכיוון הפתיחה הוא הנוח ביותר ימינה או שמאלה, בהתאם למיקומו.

עלות של מייבש כביסה חדש

העלות של מייבש הכביסה חדש היא גורם מכריע בקבלת ההחלטה הסופית. זו הסיבה שהלקוחות רואים את כל הדגמים הקיימים ובוחרים במייבש כביסה זול שהוא גם איכותי ביותר וכך הם נהנים מכל העולמות. חשוב לוודא שמדובר ביצרן מוכר שמוצרי החשמל שלו הם טובים ושיש אפשרות לקבל עבורו שירות וחלפים במידת הצורך.

אספקה מהירה של מייבש כביסה

כאשר מייבש הכביסה הנוכחי מתקלקל ומעוניינים לקנות מייבש כביסה חדש. לאור התלות בייבוש הכביסה בדרך זו ובמיוחד אם העונה היא חורפית, הרצון של הלקוח הוא שתהיה אספקה מהירה. לכן נתון זה הוא שיקול מרכזי ואם האספקה היא תוך יום אחד או לחלופין תוך ימים בודדים, מבצעים את העסקה לשביעות רצונו של הלקוח.

יש מקרים שבהם יש להמתין לטכנאי שיגיע להוציא את המכונה מהאריזה, למקם אותה ולהדריך את הלקוח לגבי אופן ההפעלה ויש מקרים שבהם אין צורך והלקוח מפעיל לבד את מייבש הכביסה.

בחירה של מייבש כביסה אינה עניין של מה בכך ולכן חשוב לבחון את כל האפשרויות, להתמקד ביכולות ובטיב של המכונות וגם לקבל המלצה מחברים או מקרובי משפחה שרכשו לאחרונה מייבש כביסה והם מרוצים מהתפקוד שלו בייבוש מהיר של הכביסה.

אתם מוזמנים לבקר באתר הכל בזול ולהתרשם מיצע רב של מוצרים איכותיים לבית בזול.