עיצוב הבית מוסיף נופך משמעותי ליופי שלו ולנוחות השהייה בו. הישראלים גילו בשנים האחרונות את האפשרויות של רכישת מוצרים מסין בזול לשדרוג הבית. בדרך זו אפשר לחסוך סכומי כסף גדולים יותר במכלול העלויות של בניית הבית ואבזורו.

שיטת רכישת מוצרים מסין

השיטה לביצוע מהלך רכישת מוצרים מסין בזול לשדרוג הבית מתבצעת בשתי דרכים. הראשונה היא באמצעות חברת ייבוא בעל ניסיון בתחום זה אשר יש לה קשרי עבודה ענפים עם יצרנים סיניים אשר עוסקים בתחומים רבים כמו חומרי בנייה, ריצוף, פרקטים, ריהוט, אקססוריז, מוצרי טקסטיל, חפצי נוי דברי אמנות, כלי אוכל ועוד.

האפשרות השנייה היא לשלב זאת עם ייעוץ של מעצבת פנים אשר נוסעת עם בעלי הנכס לסין, הם מגיעים ליצרנים השונים ואצל כל אחד מהם מבצעים את ההזמנה הרלוונטית. יבוא מסין בדרך זו חוסך כספים רבים אף על פי שיש עלויות של טיסה ליעד, נסיעה ברכב ממקום למקום ושהייה במלון.

הטרנד של בעלי הדירות החדשות – רכישת מוצרים מסין בזול

כיוון שהישראלים מגיעים ליצרנים רבים בערים שמתמקצעות בנישה של רכישת מוצרים מסין בזול לשדרוג הבית, הם אמורים להעביר לכל אחד מהם כספים לכיסוי ההזמנה. בעבר הישראלים פתחו חשבון בנק לצורך הפעילות במט"ח והעבירו לכל יצרן את הכספים המגיעים לו באמצעות סוויפט.

אך כיום תהליך המרת מט"ח מתבצע בדרך יעילה ומהירה באמצעות חברה פיננסית שפיתחה תהליך חדשני של העברות מקומיות במטבע הסיני. בהתאם לערך ההזמנה ולתנאי התשלום שסוכמו עם כל יצרן, הוא מקבל את הכסף במהירות.

כדי להקל על בעלי הנכסים, הם מבצעים את ההעברות בארץ לחברה הכלכלית באמצעות מטבע ישראלי ולכן הדבר לא מצריך מהם היערכות מיוחדת. בהתאם להוראה שלהם כל יצרן מקבל את הסכום המגיע לו וכך הוא מתחיל בהליכי הייצור.

שינוע של מוצרים מסין בזול לישראל

בהתאם לכדאיות הכלכלית, רכישת מוצרים מסין בזול לשדרוג הבית מרוכזת אצל הנציג של היבואן בסין והוא זה שמתאם את ההובלה לישראל בדרך הים או בדרך האוויר.

אם אתם מעוניינים לרכוש מוצרים זולים ואיכותיים לבית אתם מוזמנים לבקר בחנות האינטרנטית שלנו הכל בזול. אצלנו תוכלו למצוא כל מה שאתם צריכים לבית והכי חשוב בזול!