תהליך של מעבר דירה באופן כללי תהליך לא פשוט בכלל ואין אדם שיודע מהרגע הראשון מאיפה מתחילים, מה אורזים קודם ואיך. הקושי הראשון מתחיל בחיפוש לאחר ציוד אריזה כאשר ישנו מגוון עשיר מאוד של ציוד אריזה ושירותי אריזה מטעמן של חברות הובלות השונות או חברות אשר מעניקות שירותי אריזה מקצועיים. אך מה קורה כאשר מגיעים לשלב בו צריכים לארוז את המבטח, איך אורזים כלי מטבח במעבר דירה בכלל? זו משימה מאוד קשה מכיוון שהמטבח בדרך כלל כולל בתוכו המון פריטים מגוונים בגדלים שונים, לכן אריזה של כלי מטבח חייבת להיות זהירה יותר ועדינה מכיוון שמדובר בלי זכוכית השונים ושבירים במיוחד וגם פריטים חדים במיוחד כמו סכינים.

ישנם גם לא מעט מוצרים קטנים אשר קשה לארוז אותם או לא מוצאים בדיוק את המוצר המתאים בעבור האריזה של מוצרים אלה. למשל שקיות אורגנזה למשל יכולות להיות מעולות עבור מוצרים קטנים כמו כל מיני פקקים, כלי אוכל קטנים כמו כפיות או סכום. שקיות אורגנזה יחסית שקופות מה שיעזור לכם בשלבי הפריקה והסידור לראות בדיוק את התכולה של השקיות.

איך אורזים כלי מטבח במעבר דירה?

שלבי אריזה של כלי מטבח

אריזת כלי מטבח במעבר דירה היא משימה חשובה, והיא יכולה להשפיע על השלמות של כלי המטבח שלכם, ועל זמן האריזה והסדר במטבח החדש שלכם. הנה כמה טיפים לאריזת מטבח:

  • סינון מוצרי מטבח: ראשית תסננו את כל הפריטים אשר אינם בשימוש יותר, ארזו אותם בקרטון נפרד ותעבירו אותו הלאה. השאירו רק את הפריטים אשר הנכם משתמשים יחסית באופן קבוע או בתדירות גבוהה.
  • רכישת ציוד המתאים לאריזה: תדאגו לרכוש את כל הציוד הנדרש עבור אריזתם של החפצים שלכם כמו: נייר דבק, שקיות, נייר פצפצים, נייר אריזה, מספריים, טושים ועוד. מוצרי אריזה ניתן לרכוש בכוחות עצמכם בחנויות המתאימות או דרך חברת ההובלות שלכם.
  • תייגו את הקרטונים שלכם לפי נושא: ככה יהיה לכם קל יותר בשלבי הפריקה וגם בזמן ההובלה תדעו מה יש בתוך הקרטונים ואת רמת הרגישות שלהם.
  • אריזת כלי מטבח קטנים ופריטים קטנים: עטפו כל כלי מטבח בנפרד בנייר בועות או נייר אריזה, והניחו אותם בקופסה יציבה. הנכם יכולים להיעזר בשקיות פסגור אשר ישמרו על מוצרים רגישים או קטנים במיוחד ולמנוע את התפזרותם.
  • את כל הכלי המטבח הגדולים כמו סירים ומכסים, קופסאות וכערות בקופסה נפרדת. מומלץ לרפד קלות את המרווחים בין הסירים על מנת למנוע שריטות וחיכוך מיותר.
  • רשמו על כל קרטון מה התכולה אשר נמצאת בקרטון מסוים. ככה תדעו מה יש בקרטון ותדעו איזה קרטון עליכם קודם לסדר.

איך לבחור נכון ציוד לאריזת כלי מטבח?

כאשר מתחילים באריזה של כלי מטבח, חשוב להצטייד במוצרי אריזה נכונים והמתאימים לתכולה שלכם וגם לכמות של התכולה. זאת אומרת שאם יש ברשותכם הרבה כלי בישול כמו סירים רצוי לקחת ארגז או אפילו כמה מוצרי אריזה בגודל יחסית גדול מכיוון שסירים יוצרים נפח.

חשוב לרכוש שקיות ניילון או פצפצים בעבור כלי הזכוכית שלכם על מנת להבטיח את שלמותם, נייר עטיפה בעבור צלחות וכירות למשל, טושים על מנת לרשום על הארגזים שלכם את שמות התכולה. ציוד בעל משקל רב רצוי לחלק בכמה קרטונים קטנים ולא להעמיס בתוך קרטון אחד. אל תתנו לעצמכם לעבוד קשה מידי ותיעזרו באנשי מקצוע ובציוד אריזה איכותי אשר ניתן לרכוש במגוון חנויות ברחבי הארץ אשר מוכרות מגוון עשיר של ציוד אריזה אשר יעזור לכם בשלבי האריזה ומעבר דירה.

אם אתם כבר מחפשים גם לחדש את המטבח שלכם בכלי מטבח חדשים, מוזמנים לבקר בחנות כלי בית הכל בזול ולהתרשם ממגוון רחב של מוצרים איכותיים לבית במחירים הכי זולים.